سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دورههای آرایشگری بهانهای برای برگزاری تورهای مختلط!

فردی که در پوشش برگزاری دوره‌های آموزش آرایشگری اقدام به برگزاری تورهای مختلط در کشورهای حاشیه خلیج‌فارس و... می‌کرد، توسط پلیس دستگیر شد.

*هوشیاری پلیس و شناسایی اقدامات مجرمانه

مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی در حین پایش فضای مجازی معمول و نظارت بر اقدامات صورت گرفته در حوزه اختیارات آن پلیس با چند تبلیغ آموزش آرایشگری در آن سوی مرزها رو به‌رو شدند. بررسی تصاویر و مشخصات مندرج در آن آگهی‌های مجازی که در صفحات متعدد اینستاگرامی به شیوه‌های کاملاً زننده‌ای و به دور از عرف و شرع تبلیغ شده بود، پلیس را به صفحه اصلی این اقدام هدایت کرد و مشخص شد که پشت پرده این ماجرا فردی حدوداً چهل ساله قرار دارد.

*بهانه آموزش آرایشگری نیت برگزاری تورهای مختلط!

وقتی پیام‌های انتشار داده شده و دیگر مستندات استخراج شده کنار هم قرار گرفت مشخص شد که فرد مذکور اقدام به برگزاری تورهایی با عنوان آموزش آرایشگری در خارج از کشور به صورت مختلط کرده است.

از سویی وقتی مشخصات برخی از آگهی‌ها که فقط با عنوان برگزاری تور خارج از کشور منتشر شده بود، مورد بررسی دقیق‌تر قرار گرفت مشخص شد که هدف عامل این اقدام شرکت در برخی مراسم غیراخلاقی در آن سوی مرزها بوده است.

وقتی حساسیت ماجرا چند برابر شد پلیس موضوع را به جانشین دادسرای انقلاب مشهد اطلاع داد و پس از آن قاضی دشتی فدکی دستور شناسایی محل حضور متهم و دستگیری او را صادر کرد.

رصدهای پلیسی نشان می‌داد متهم در تدارک برگزاری یک تور دیگر است و در این زمینه یکی از دفاتر خدمات مسافرتی با وی همکاری دارد.

در ادامه فرد یادشده در یکی از خیابان‌های مرکزی شهر مورد شناسایی قرار گرفت و دستگیر شد.

پس از دستگیری عامل برگزاری تورهای مختلط در آن سوی مرزها بود که برخی منابع اطلاعاتی مستنداتی به دستگاه قضایی ارائه کردند که این احتمال را پررنگ می‌کرد که فرد مذکور به بهانه برگزاری تورهای آموزش آرایشگری و... برخی افراد معلوم‌الحال را به خارج از کشور منتقل و برای شرکت در برخی مراسمات به آن‌ها پیشنهادهای بی‌شرمانه‌ای ارائه می‌کرده است.

به محض وصول این اطلاعات دستور بررسی ماجرا صادر و راستی‌آزمایی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

مقالات بیشتر:هزینه آموزشگاه آرایشگری مردانه